برآورد قیمت دوربین مدار بسته مخفی برای استفاده در منازل
نوشته شده توسط : minidvpro.com

مواردی که در قیمت دوربین مدار بسته مخفی تاثیر دارند

قیمت دوربین مدار بسته بسته به نوع انتخاب شماست اما در اکثر مدل ها این دوربین ها قیمتی بسیار پایین دارند. قیمت دوربین مدار بسته مخفی برای منزل به المان های زیادی بستگی دارد که قیمت دوربین را پایین و بالا میبرد. چندین مدل دوربین مدار بسته مخفی در بازار برای خرید هست که میتوانید با بررسی قیمت آن بهترین گزینه را خریداری کنید.

دوربین مدار بسته مخفی

محل

بزرگترین عامل در قیمت دوربین مخفی جایی است که قصد استفاده از آن را دارید. موقعیت مکانی بهترین قیمت را برای نیازهای شما تعیین می کند. به عنوان مثال، آیا آن را در ورودی، راهرو، راه پله های داخلی یا بیرون در ایوان، پاسیو یا پیاده روی خود نصب می کنید؟ آیا مشاهده با زاویه باز ضروری است یا یک تصویر باریک تر کافی است؟

دوربین مخفی را کجا قرار می‌دهید و می‌خواهید چه چیزی را ثبت کند، به این فکر کنید که آیا آن را روی دیوار، سقف یا نمای بیرونی خانه خود قرار می‌دهید. می توانید برخی از گزینه ها را روی قفسه، کابینت یا سطح دیگری قرار دهید. برای مدل های سقفی داخل منزل بالاترین قیمت برای دوربین های مدار بسته مخفی بیسیم است و پایین ترین قیمت برای دوربین های فلتی یا دوربین های مدار بسته پین هول.

کیفیت ویدیو

نکته مهم دیگر در تعیین قیمت دوربین مدار بسته مخفی، کیفیت فیلم است. مایکل ای. سیلوا، کارشناس امنیتی، CPP، CSC از مشاوران سیلوا، می‌گوید: «دوربین‌های مخفی اغلب کیفیت تصویری مشابه دوربین‌های معمولی ارائه نمی‌دهند. این به این دلیل است که اکثر دوربین‌های مخفی از طریق یک سوراخ بسیار کوچک مشاهده می‌کنند که میدان دید دوربین را محدود می‌کند و توانایی جمع‌آوری نور را محدود می‌کند.» شما می خواهید به دنبال محصولی با وضوح حداقل 720p (پیکسل) باشید، حتی اگر 1080p باشد. در غیر این صورت، ممکن است نتوانید جزئیات فیلم را تشخیص دهید و دوربین شما در دراز مدت کاربرد چندانی نخواهد داشت.

دوربین های 720P به طول معمول قیمتی حدود 700 هزار تومان تا 1 میلیون تومان دارند در حالی که دوربین های 1080P بین 1 تا 3 میلیون تومان افزایش قیمت دارند. قیمت دوربین های مدار بسته مخفی 4k هم بین 2 تا 5 میلیون تومان متغییر است.

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم مخفی

زمان رکورد

برخی از دوربین های مخفی فقط کلیپ های فعال شده با حرکت را ضبط می کنند، در حالی که برخی دیگر به طور مداوم با مشاهده زنده ضبط می کنند. بخشی از این به شدت به عمر باتری دستگاه شما بستگی دارد. قبل از خرید، مطمئن شوید که به طور کامل میزان عمر باتری موجود است. همچنین باید بررسی کنید که دوربین شما از چه روشی استفاده می کند و آیا فیلم ویدیویی در کارت حافظه ذخیره می شود یا در فضای ابری آپلود می شود. اگر به کارت حافظه می‌رود، اکثر دوربین‌های منزل پس از پر شدن، روی فایل‌های موجود بازنویسی می‌کنند، بنابراین بسیار مهم است که مطمئن شوید فیلم را به طور منظم بررسی کرده و در صورت نیاز آن را در جای دیگری ذخیره کنید.

ملاحظات حقوقی

سیلوا معمولاً استفاده از دوربین های مخفی را در خانه ها توصیه نمی کند مگر در شرایط بسیار خاص. او توضیح می‌دهد: «تنها استثنا زمانی است که نیاز به تحقیق در مورد فردی باشد که بدرفتاری می‌کند (مانند پرستار کودک یا پرستار بدسرپرست) و شما بخواهید مدارکی را جمع‌آوری کنید بدون اینکه فرد از تحت نظر گرفتن او آگاه باشد. با این حال، این نوع نظارت پنهانی مملو از مسئولیت های قانونی است و فقط باید توسط یک بازپرس مجاز و/یا تحت نظر یک وکیل انجام شود.

سوالات متداول

کجا باید دوربین مخفی نصب کرد؟

در محیط‌های مسکونی، سیلوا توصیه می‌کند که دوربین‌ها (چه مخفی و چه غیرمخفی) فقط در ورودی‌ها و گذرگاه‌های اصلی قرار گیرند. این شامل مناطقی مانند درب ورودی، ایوان، ورودی، سرسرا، اتاق خواب، راهرو، راه پله، درب پشتی، پاسیو و راهرو می شود. به استثنای مهدکودک ها، قرار دادن آنها در اتاق خواب ها و سایر قسمت های نشیمن ممکن است بهترین انتخاب نباشد، زیرا این یک نگرانی حقوقی و حریم خصوصی است.

چگونه یک دوربین مخفی نصب کنیم؟

نحوه صحیح نصب دوربین مخفی برای منزل به مدل آن بستگی دارد. دوربین‌های باتری‌دار را قبل از اینکه به سقف، دیوار یا در یک جسم دیگر وصل کنید، کاملاً شارژ کنید. با یک دستگاه پلاگین، احتمالاً باید آن را روی قفسه، کابینت یا سطح صاف دیگری قرار دهید، اگرچه برخی از آنها را می توان به دیوار وصل کرد. اگر دوربین شما یک جزء برنامه دارد، برنامه را دانلود کنید و از طریق Wi-Fi به دستگاه متصل شوید.

بهترین اندازه برای دوربین مخفی چیست؟

همانطور که سیلوا توضیح می‌دهد، مخفی‌ترین دستگاه‌ها یا لنزهای ریز دارند یا لنزهایی که از طریق سوراخ‌های بسیار کوچک مشاهده می‌شوند، که واقعاً می‌تواند بر کیفیت تصویر تأثیر بگذارد. اگر کمتر نگران دریافت فیلم با کیفیت بالا هستید و طراحی پنهان را در اولویت قرار می دهید، بهتر است دستگاه کوچکتری را انتخاب کنید که اندازه آن بیشتر از 2 اینچ نباشد. اگر می‌خواهید ویدیوی شفاف و ویژگی‌های بیشتری مانند مکالمه دو طرفه، مشاهده مداوم و دید در شب داشته باشید، ممکن است بخواهید چیزی کمی بزرگ‌تر دریافت کنید.

به همین دلیل بهترین گزینه ما Wyze Cam Pan v2 است که فکر می کنیم یک دوربین داخلی کاربردی عالی با کیفیت فیلمبرداری 1920 در 1080 پیکسل است. این دوربین دارای ویژگی‌هایی مانند مناطق تشخیص حرکت، چرخش 360 درجه، دید در شب تمام رنگی و سازگاری با دستیار هوشمند است.

بی سیم انتخاب کنم یا سیمی؟

این پاسخ تا حد زیادی به جایی که قصد استفاده از دوربین خود را دارید بستگی دارد. دوربین های مخفی را می توان به پریز دیواری وصل کرد یا از باتری قابل شارژ استفاده کرد. با سیم، دوربین برق مداوم خواهد داشت. اما این بدان معناست که شما فقط می توانید یک دوربین مخفی را در جایی نصب کنید که در واقع یک پریز برق وجود دارد. در صورتی که نیاز به مشارکت یک برقکار داشته باشید، این می تواند مشکل باشد، نه اینکه هزینه بر باشد. از سوی دیگر، دوربین‌های بی‌سیم گزینه‌های زیادی را از نظر مکانی که واقعاً می‌توانید دستگاه خود را راه‌اندازی کنید، ارائه می‌دهند. فقط بدانید لحظاتی وجود دارد که دوربین نمی تواند ضبط کند زیرا مشغول شارژ شدن است.




:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: